3/25/2006

اسناد مربوط به نقض حقوق همجنسگرایان






جمع آوری اسناد مربوط به نقض حقوق همجنسگرایان در ایران

به: همجنسگرايان، دوجنسگرايان و ترنسجندرهاي ايراني
از: دبيرخانه کمسيون حقوق بشر سازمان همجنسگرايان ايراني
با درود فراوان
بدينوسيله به اطلاع مي رساند که کمسيون حقوق بشر سازمان همجنسگرايان ايراني در نظر دارد که در اسفند ماه سال جاري گزارشي از موارد مختلف نقض حقوق همجنسگرايان، دوجنسگرايان و ترنسجندرهاي ايراني را منتشر نمايد. زيراکه متاسفانه در گزارش هاي بي شمار نقض موارد حقوقي اشاره اي به اين قشر جامعه ايراني نمي شود و گويا بيان اين موارد خطري در راه اهداف سياسي و اجتماعي منتشرکنندگان آن است که به راحتي از آن چشم پوشي مي کنند. اما جامعه همجنسگراي ايراني ديگر تن به اين فراموشي ها و حذف شدن ها نخواهد سپرد و خود وارد عرصه هاي دفاع از حقوق از دست رفته مي گردد و جامعه جهاني را مجبور به توجه مي نمايد.
کمسيون تصميم دارد در نشست هاي اول سال جديد ميلادي اين مسايل را مطرح و مورد بررسي قرار دهد و در اسفند ماه گزارشي از حوادث و رخ دادهاي ناقص اعلاميه جهاني حقوق بشر در ارتباط با جامعه LBGT ايراني تهيه و منتشر نمايد. اين گزارش به دو زبان فارسي و انگليسي خواهد بود و به کليه سازمان ها و مراجع حقوقي ارسال خواهد شد.
اين گزارش به ذکر موارد ستم، شکنجه، اعدام، سنگسار، شلاق، تجاوز، دستگيري، زندان، بازداشت و ديگر موارد جزايي و همچنين موارد اجتماعي از قبيل خودکشي، طرد خانوادگي، شغلي، قتل و اين قبيل مسايل خواهد پرداخت. لذا خواهشمند است چنان چه هر موردي براي شما و يا يکي از دوستان شما اتفاق افتاده باشد آن را به ما گزارش دهيد. شايان ذکر است که اطلاعات دريافتي و گزارشگران آن به صورت محرمانه نزد سازمان باقي خواهند ماند و به هيچ عنوان هويت آن ها فاش نخواهد شد و تنها از نام مستعار پيشنهادي آنان در گزارش استفاده خواهد شد.

شاد باشيد و سربلند
آرشام پارسي
دبير حقوقي سازمان

برای دریافت فرم نقض حقوق بشر babak@pglo.org

16 commentaires:

Anonyme a dit…

سلام فاعلم شیرازی خوشتیپ و قد بلند دنبال یه مفعول زیر هجده ساله هستم خوشکل و بدن سفید با معرفت باشه از شیراز فقط و فقط شیراز همه جور پایه دوستی هستم اینم ایدی تلگرام و اینستگرام همیشه فعال هستم پیام بدین saeed_ss25 این ایدی هم تلگرامم هست هم اینستگرام پیام بدین منتظرم

amir a dit…

سلام امیر هستم 25ساله تهران مکان دارم کسی که حسابی ساپورت مالی کنه پیام بده زیر 22 باشه همه جوره پایه هستم دوجنسه ام باشه هستم 09365597904

amir a dit…

سلام امیر هستم 25ساله تهران مکان دارم کسی که حسابی ساپورت مالی کنه پیام بده زیر 22 باشه همه جوره پایه هستم دوجنسه ام باشه هستم 09365597904

امیر a dit…

سلام من امیر هستم 24 ساله از کرج مفعول هستم کون گنده تپلی دارم عاشق کون دادنم لطفا بهم زنگ بزنید 09109365728

ehsan20 a dit…

gfddm

ehsan20 a dit…

gfddm

ehsan20 a dit…

احسان
23.
کون سفید و گوشتی
حضوری و تلفنی
09361427946

ehsan20 a dit…

احسان
23.
کون سفید و گوشتی
حضوری و تلفنی
09361427946

ehsan20 a dit…


احسان
23.
کون سفید و گوشتی
حضوری و تلفنی
09361427946

Rép

ehsan20 a dit…


احسان
23.
کون سفید و گوشتی
حضوری و تلفنی
09361427946

Rép

amir a dit…

سلام امیر هستم 26 سالمه سفید ۸۰ کیلو از تهران غرب تهران مکان دارم کون میدم ۵۰ میگیرم 09365597904

amir a dit…

امیر هستم 25 ساله کون میدم دومین بارمه غرب تهران مکان دارم پول میگیرم شماره اینه 09305142224

amir a dit…

امیر هستم 25 ساله کون میدم دومین بارمه غرب تهران مکان دارم پول میگیرم شماره اینه 09305142224

amir a dit…

امیر هستم 25 ساله کون میدم دومین بارمه غرب تهران مکان دارم پول میگیرم شماره اینه 09305142224

Ali 20 tehran a dit…

سلام علی هستم ۲۰ تهران
یه پسر که کون میده از تهران زیر ۲۰ تو تلگرام یا لاین پیام بده
ایدی تلگرام ali21078

Ali 20 tehran a dit…

سلام علی هستم ۲۰ تهران
یه پسر که کون میده از تهران زیر ۲۰ تو تلگرام یا لاین پیام بده
ایدی تلگرام ali21078