3/04/2006

زنده باد آزادی و برابری



سلام
دوستان خوبم از مدتها پیش میخواستم در باره آزادی و برابری بنویسم . همانطور که می دانیم زیر این آسمان آبی در هر عصری، زمانی برای خنده وزمانی دیگر برای گریه ، زمانی برای تولد وزمانی برای مرگ ، زمانی برای بهم رسیدن و زمانی برای جدایی ، باری هر چیزی را زمانی است. از همه مهمتر، آزادی وبرابری، نه زمان دارد ونه مکانی؛ زیرا تنها چیزی است که نه شروع می شود نه تمام و زمان ومکان آن ازازل تا به ابد جاودانی است .

زمانی سیاه پوستان را به جرم سیاه بودنشان می کشتند ویابه غلامی وکنیزی می بردند و سرخپوستان را وحشی خطاب می کردند و زمانی بود که دختران رازنده به گور می کردند و آنان را امروز نیز کمتر از مردان می پندارند. یهودیان را خوار وذلیل کرده ازبرده داری وتجاوز جنسی وبلاخره به کورههای آدمسوزی می انداختند . از این مثالها بیشمار است در هر عصری؛ مطلب مهم این است که بعضی از دولتمردان در زمان حال هم این کارها را ادامه میدهند. نگاه کنیم به بعضی از اقلیتهای فکری وجنسی که چگونه مورد حمله وآزار و شکنجه قرار می گیرند. جوان 14ساله بخاطر خوردن غذا در ماه رمضان به 85 ضربه شلاق محکوم می شود و بعد در اثر خونریزی جان می بازد
2 همجنسگرای را که سن آنان زیر 18 سال بوده به دار میآویزند ودختر 16 ساله را اعدام می کنند . و دیگری را به جرم تغیر مذهب به زندان میاندازند یا چشم در می آورند و دست می برند . در چننین حکومتی انسان جایش کجاست وآزادی و برابری چگونه است؟

باید بیدار شد و از آزادی و برابری دفاع کرد. من آزادم وبا خواهرم برابر، من زنده ام واز زنده بودنم شادان،
زیرا هستم . زنده باد آزادی و برابری و زمان آن خواهد رسید که از پشت میله های زندان ناخواسته رها شویم وسرود آزادی را دوباره بسراییم .
بابک امیری 6/3/2006

27 commentaires:

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست ؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست ؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ کون میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست مو نداشه باشه اصلاااااااااااااا؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ کون میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست مو نداشه باشه اصلاااااااااااااا؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ کون میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست مو نداشه باشه اصلاااااااااااااا؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ کون میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست مو نداشه باشه اصلاااااااااااااا؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ کون میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست مو نداشه باشه اصلاااااااااااااا؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ کون میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست مو نداشه باشه اصلاااااااااااااا؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

amir a dit…

سلام امیر ۲۵ ساله از غرب تهران مکانم دارم ؛ میدم پول میگیرم؛ دوطرفه هم باشه هستم ؛ دونفری ضربدری هم هستم ؛ فقط کم سن و سال پیام بده زیر بیست ؛ پیام بده تا آدرس بدم بیای ؛ 09216289101

ارسلان a dit…

لام.ارسلان هستم.21 از تهران.فقط مرد های سن بالا 30سال رو میپسندم.همه جوره بهش انرژی میبخشم.منتظر هستم 09227620525

ارسلان a dit…

لام.ارسلان هستم.21 از تهران.فقط مرد های سن بالا 30سال رو میپسندم.همه جوره بهش انرژی میبخشم.منتظر هستم 09227620525

ارسلان a dit…

لام.ارسلان هستم.21 از تهران.فقط مرد های سن بالا 30سال رو میپسندم.همه جوره بهش انرژی میبخشم.منتظر هستم 09227620525

Anonyme a dit…

سلام مفعولم از کرج فاعل قابل اعتماد هست مکانم دارم شماره بذاره

x5x a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
عباس a dit…

09170611001

عباس a dit…

بوشهر هستم 25ساله بکنم 27سانت دارم قد بلند

عباس a dit…

بوشهر هستم 25ساله بکنم 27سانت دارم قد بلند

عباس a dit…

بوشهر 25ساله قد بلد 27سانت دارم خونه خالی هم همیشه هست

عباس a dit…

09170611001

Unknown a dit…

دوطرفه از اصفهان21ساله.همسن های خودم یا کوچکتر تماس بگیرند
فقط دوطرفه و مفعولها
09140463776

Hossein Kh a dit…

دوطرفه از اصفهان21ساله.همسن های خودم یا کوچکتر تماس بگیرند
فقط دوطرفه و مفعولها
09140463776

Mohammad Sedighi a dit…

کرج کسی نیس ؟؟زیر ۲۳
تلگرامم
Telegram.me/@Ashka1999999

Mohammad Sedighi a dit…

کرج کسی نیس ؟؟زیر ۲۳
تلگرامم
Telegram.me/@Ashka1999999

Djclassic a dit…

Kavehdeisgner22@gmail.com

Djclassic a dit…

کاوه هستم ۲۹س دنبال یک پسر مفعول تمیز زیر ۲۴ همه رقم هم پایه ایمیل بزنه
Kavehdeisgner22@gmail.com

Anonyme a dit…

سلام محمدرضام 19 سالمه دنبال هم سن میگردم باهم حال کنیم یا سن پایین از کرج و تهران واندیشه فاعلم برده مم ک بشه خیلی خوب میشه دوسدارم فقط سن بالا مزاحم نشین 09013304667

Hadi Kord a dit…

سلام علی35سالمه بکنم مکان دارم