1/04/2008

اطلاعیه آیت الله کاظمینی بروجردی Ayatollah Boroujerdiزندانها ی ایران از جمله (اوین) با دیوارهایی از شرم و آزرم سالهاست که به میزبانی مردان بزرگی است





آدينه، 14 دی ماه 1386 برابر با 2008 Friday 04 January
اطلاعیه آیت الله کاظمینی بروجردی
موضوع رفراندم و تحریم انتخابات
بدین وسیله به آگاهی هم وطنان ونیروهای مترقی جامعه و فرزندان عزیزم در سراسر کشور میرسانم اکنون که سرنوشت من در گوشه زندان بند ۲۰۹ زندان اوین در حالت نظار به سر می برم از پیشگاه خداوند یکتا برای همه شما دعا می نمایم و ضمن اعتراض به بازداشت خود و دیگر خانواده هائی که به اتهام های واحی در زندان به سر می برند واین همه ظلم و تبعیض و بیداد گری که بر سرنوشت ما سایه افکنده ما حصل چیست؟
در طول یکی دوسال اخیر موج دستگیری آزادیخواهان ومبارزین غیور وطن چنان شتاب عجیب گونه ای به خود گرفته است که لایه های و طبقات شریف کارگری ، زنان ، معلمان، وهم چنین دانشجویان عزیز این آینده سازان مملکت مورد تفقد مهرورز جمهوری اسلامی قرار گرفته اند که بسی جای تأسف فراوان است.
من از تمامی مجامع حقوق بشر و نهاد های بین المللی مدافع حقوق بشر و انسانهای آزادیخواه در سراسر جهان می خواهم که بر علیه حکومت ستم دینی حاکم برایران و محکومیت جنایات ضد بشری در ایران اقدام عاجل بفرمایند، وهمچنین درخواست برای یک رفراندوم آزاد زیر نظر سازمان ملل نظامی مردم سالار را برای کشورشان بر گزینند، باید به آینده اندیشید و برای ساختن آینده ای بهتر برای خود و فرزندان وارد عمل شویم، دنیای متحرک و فعال امروز در انتظار هیچ کس نمی ماند، اگر نتوانیم که هر چه زودتر خود را با محیط پیرامون خود همساز کنیم جز اضمحلال ونابودی در انتظارمان نخواهد بود.
قدم اول به سوی آینده ای بهتر از میان بر داشتن موانع مسدود کننده را ه آینده است، بزرگترین مانع پیشرفت وسعادت ملی ما وجود منحوس جمهوری اسلامی در تمامیت آن است. آینده را زمانی با دنیا و تحولات آن دمساز کرد که خود حاکم بر مقدرات خود باشیم واجازه ندهیم مشتی از همه جا بی خبر، فاسد ، متعصب، و کوتاه نظر مانع تلاش یک ملت برای قرار گرفتن در جایگاه مناسب خود در میان ملتهای پیشرو و سعادتمند جهان شوند.
امروز مسئله حقوق بشر در سراسر گیتی مطرح است باید واقعیتها ی ایران را به اطلاع جها نیان رساند وبا بیدار کردن افکار عمومی نگذاشت یک بار دیگر سرنوشت ملت ایران دست خوش ساخت و پاخت های بین المللی شود ، و ما سازمان ملل را فرا می خوانیم، که یک انتخابات آزاد را برای ملت ما نمایندگانی اعزام و آینده روشنی برای ملت ایران رقم بزند. سازمان ملل باید برای سازمانهای ملتها قدم بردارد و نه سازمانی برای دولهای دیکتاتور و خود کامه که با نیرنگ و ریا و چپاول أرای مردم و ناقص حقوق بشر بر صدر مصطبه بر نشسته تحریف واژگان راستین وقلب معنای حقیقت می نمایند، و ما از فززندان خود خواهانیم عدم وجود نمایندگان سازمان ملل در هیچ گونه انتخاباتی که حکومت جمهوری اسلامی را سرپا نگهدارد شرکت نکنند.
زندانها ی ایران از جمله (اوین) با دیوارهایی از شرم و آزرم سالهاست که به میزبانی مردان بزرگی است ، که تنها سلاحشان قلم واندیشه است وخواستار جدائی دین از سیاست هستند، کسانی که ولایت امام معصوم را در امارت سیاسی او تبلیغ می کنند ، مغرض هستند ، وباید به آنها پشت کرد. ولایت امام معصوم ، ولایتی در عمق وجود است وحکومتی جبروتی بر تمام عالم ، به امید آنکه در راهی که گام بر داشته ایم مقبول نظرافتد ودر تعالی واحیاء جامعه ایران منشأ اثر گردد،
آیت الله سیدحسین کا ظمینی بروجردی{ زندان اوین } بند ۲۰۹
***
۱ / دفتر سازمان ملل
۲/ رونوشت مجامع حقوق بشر
سازمان عفو بین الملل
سازمان ديد بان حقوق بشر
سازمان صليب سرخ جهاﻧﻰ
دفتر كميسرياى عاﻟﻰ حقوق بشر سازمان ملل متحد
اعلامیه ی جهانی حقوق بشر
ديوان بين المللي دادگسترى
ديوان دائمي داوري ، لاهه
ديوان كيفري بين‌ المللي
ديوان اروپايي حقوق بشر
ثبت وتکثیر: از دفتر اروپائی آیت ا لله سید حسین کاظمینی بروجردی در اروپا
به کلیه رسانه ها وسایتهای الکترونیکی ومجامع حقوق بشر .
جهانگیر صالحی
۳/۱/۲۰۰۸

Aucun commentaire: